בניית בריכות בקריות

להצעות מחיר
ומידע נוסף

לא מעט בעלי בתים פרטיים מעוניינים לבנות בריכת שחייה בביתם. בריכה יכולה לשדרג לחלוטין את החצר הביתית ומעבר לכך, להעניק לכל בבני משפחה את האפשרות להנות ממנה הן עבור שחייה שהיא ספורט והן עבור משחק עם הילדים ואפילו אירוח חוויתי. אם החלטתם כי אתם מעוניינים לבנות בביתכם הממוקם בקריות בריכת שחייה, כדאי מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. המטרה היא לבנות בריכה איכותית, שתתאים למלוא הצרכים שלכם. כאשר בוחרים אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע את העבודה, אפשר להנות מתוצר סופי לא פחות ממושלם, בכל היבט אפשרי.

בניית בריכות בקריות

מה חשוב לדעת על בניית בריכות שחייה?

בניית והקמת בריכות שחיה בבתים פרטיים, ללא ספק מאפשרת לכל אדם שעושה זאת להגשים חלום ולהנות מזמני פנאי והנאה בבריכה, בלי לצאת מהבית. כלומר, הוא לא צריך לצאת מביתו בכל פעם שמתחשק לו לשחות בבריכה, אלא הוא פשוט יכול לצאת מהבית ולהנות מהבריכה שמצויה בחצר שלו. יחד עם זאת, חשוב שתדעו כי בכדי להגשים את החלום שלכם ולבנות בריכת שחייה בחצר, יש צורך בתהליכים רבים של תכנון וכן בהשגת כל האישורים הרלוונטיים להוצאת התוכנית לפועל. מכיוון שמדובר על תהליך ביורקרטי של אישורים שעלול לא להיות קל, כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית העוסקת בתחום בניית בריכות שחייה בקריות או בכלל ברחבי הארץ. חברה זאת תאפשר לכם להנות מהגשמת החלום שלכם, מבלי שאתם תדרשו להשקיע את הזמן שלכם באישורים הנדרשים או בכל מה שדורש התהליך.

תכנון בריכה- מה זה כולל?

בניית בריכות בקריות המיועדות לבית פרטי היא הליך בנייה של ממש ועל כן, הוא דורש ייעוץ של מהנדס, יועץ בטיחות ואדריכל שהתפקיד שלהם הוא לתכנן את העיצוב של כל שטח הבריכה וכן לעצב את הגינה ואת הנוף אשר סובב את הגינה. המהנדס רלוונטי לצורך חישוב של העומסים והחוזר של הבריכה כאשר המטרה שלו היא להבטיח שהיא תהיה עמידה וחזקה ללא שום תקלות בינוי ואילו יועץ הבטיחות יהיה אחראי על כך שהתוכנית תעמוד בכל התקנים של שחייה בטוחה, בין היתר הוא ידאג לכל הנושא של התקנת חשמל במתח נמוך סביב הבריכה, גידור של האזור ועוד. חברות העוסקות בתחום בניית בריכות שחייה, לרוב יעניקו לכם את כל מעטפת השירותים אשר נדרשת לצורך הקמת הבריכה. החברה תציע את כל אנשי המקצוע הנדרשים עבור התהליך וכן תבצע אותו שלב אחר שלב בצורה מוצלחת ותקינה.

איזה אישורים נדרשים בכדי לבנות בריכת שחייה?

אם אתם שואלים את עצמכם איזה אישורים נדרשים בכדי לבנות בריכת שחייה, חשוב שתדעו שבניגוד לבריכות עילית אשר מציבים אותם על הקרקע, הרי שבריכות בנויות דורשות תהליך בנייה שלם שכולל: חפירה, הקמה של הבריכה, בנייה של תשתיות ולא פעם גם יציקה. הבריכות הללו נחשבות למבנה של קבע ועל כן, יש להפיק אישרי בנייה בכדי לבנות אותן. בכדי להתחיל בבניית הבריכה ובהכנת השטח לקראת הבנייה, יש צורך להכין את התוכנית ולשלוח אותו כולל ממצאים מדויקים של יועץ בטיחות ואדריכל לרשות המקומית הרלוונטית. הבקשה שלכם תיבחן שם בהתאם לפרמטרים שונים כגון: הייעוד של המתקן, העומק שלו, המרחק שלו משולי המגרש, גידור האזור, סינון המים, האמצעים הנדרשים לחיטוי ועוד.

עוד טרם מגיעים לשלבי התכנון המוקדמים, יש צורך לבדוק את הדרישות של הרשות המקומית של המקום שבו אתם מעוניינים להקים את הבריכה שכן, הפרמטרים שיבחנו על ידי רשות מקומית בתהליך קבלת אישורי בניה, יהיו שונים בין רשות לרשות. בכדי לא להתעכב, חשוב להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים כבר בשלב התכנון.

בניית בריכות פרטיות בקריות

סוגי בריכות

בכדי לבחור את הבריכה הרלוונטית לכם להקמה בקריות, עליכם לבצע השוואת בריכות שחייה בקריות.

קיימים שלושה סוגים של בריכות שחייה שהם: בריכות בטון, בריכות פיברגלס ובריכות מתועשות. לכל אחת מהבריכות הללו יש את היתרונות הייחודיים שלה ושלושת הסוגים ידרשו תהליכים כלליים דומים, אך יחד עם זאת, חשוב לדעת כי כל סוג של בריכת שחייה תדרוש שלבי הקמה מתאימים לסוג.

בריכת פיברגלס היא בריכה שנחשבת לבטיחותית ופופולארית, היא מורכבת משכבות של חומר פיברלגס שעשוי מסיבי זכוכית דקיקים וידוע כחומר עמיד שלא נפגע מנזקי מים. הבריכה המדוברת נבנית במפעל ומגיעה כיחידה אחת. היא קלת משקל והדופן שלה עבה. ניתן למצוא מגוון דוגמאות עיצוב של הבריכה המדוברת ולכן, כל אדם יכול לבחור את הבריכה המדויקת ביותר עבורו.

בריכה מתועשת משולבת משני חומרים חזקים שהם: יריעות PVC ובטון. מדובר על בריכות שישראלים רבים אוהבים וזאת בשל היתרונות הבולטים שלהן: הן מוקמות בצורה מהירה יחסית, הן עמידות וניתן להתאים כל חלק בהן בהתאמה אישית. את הבריכות הללו ניתן להתקין כאשר הן טמונות באופן חלקי וכך לחסוך בעלויות חפירה.

בריכות שחייה מבטון הן הבריכות הכי איכותיות ועמידות שקיימות כיום בשוק. הן מחזיקות לאורך שנים רבות ללא פגיעה או שחיקה כלשהי. אחד היתרונות של הבריכות הללו היא היד החופשית שהשיטה המדוברת מאפשרת, כך שכל אדם יכול ליצור בריכה מדויקת לטעמו, לצרכים שלו, לרצון שלו, לגודל השטח ועוד.

כיצד לבחור אנשי מקצוע עבור בניית בריכת שחייה בקריות?

אם אתם מעוניינים לבנות בריכת שחיה בקריות, חשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הנה כמה פרמטרים שכדאי שתשימו עליהם דגש לפני שאתם בוחרים את אנשי המקצוע הרלוונטיים לכם: בדקו כמה שנים הם עוסקים בתחום, איזה סוגי בריכות הם בנו, האם הם ידועים כבעלי מוניטין והמלצות רבות של לקוחות ועוד. כל אלה יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בסופו של דבר ולהנות מבריכת שחייה מושלמת.

להצעות מחיר ומידע נוסף